Buradasınız : Kalite Bilgileri

ISO 27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi Belgesi Nasıl Alınır?

ISO 27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi Belgesi Nasıl Alınır? - ISO 27001 standardının bütün gerekliliklerinin uygulanmasına takiben dış denetim için belgelendirme hizmeti veren kuruma başvurulur.

ISO 27001 standardının bütün gerekliliklerinin uygulanmasına takiben dış denetim için belgelendirme hizmeti veren kuruma başvurulur.

ISO 27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi standardının bütün gerekliliklerinin uygulanmasına takiben dış denetim için belgelendirme hizmeti veren kuruma başvurulur. Denetimi yapacak kurum ilk önce belgeleri inceler. Bu dokümantasyon güvenlik politikasını, risk değerlendirmesi dokümanlarını, risk eylem planını, uygunluk beyanı ve güvenlik prosedürlerini içermelidir. Bu incelemeden sonra, ileriki bir tarihte denetçiler tarafından yerinde denetim gerçekleştirilir. Bu denetimde, kuruluşunuzun büyüklüğüne ve işinizin tipine uygun kontrollerin, tarafınızca hazırlanmış bulunan prosedürlerde tanımladığınız şekilde yapılıp yapılmadığı gözden geçirilir.

Başarılı bir denetimi takiben ISO 27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi sertifikası alınır. Alınan sertifikadan sonra yılda bir ya da iki kez, sizin belirleyeceğiniz periyotlara göre yenilemeye yönelik gözden geçirme tetkikleri gerçekleştirilir.

Alınan belge 3 yıl geçerlidir ve 3. yılın sonunda yeniden belgelendirme tetkiki yapılarak süreç içerisindeki gelişmeleriniz gözden geçirilir.



ETİKETLER: ISO 27001 Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi Belgesi